Agarz'a Neden girilmiyor?

7 yorum
 
                                           AGARZ'a Neden Girilmiyor ?


Agarz ' a Neden girilmiyor ?

























  Ünlü agario pvp sunucularından Agarz 'a erişim engellendi. Agarz oyununa girdiğinizde karşınıza alttaki gibi bir sayfa açılıyor. Benimde severek oynadığım bu oyunun başına ne gelmiş olabilir ?




Agarz'a Neden girilmiyor?
  Arkadaşlar bu sorun geçtiğimiz sene ünlü torrent indirme sitesi The Pirate Bay ' ın da başına gelmişti.
Error 522 hatası veren siteler ciddi anlamda siber saldırıya uğramış sitelerdir. Genelde bu saldırılar milyonlarca kullanıcısı olan siteler 'in başına gelmektedir. Agarz sitesi de dünya çapında hizmet veren bir site olduğu için bu saldırıya mağruz kalmış olabilir. Site çalışanları bu sorunu düzeltmeye çalışmaktadırlar. 

SİZ DE DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUM YAP BÖLÜMÜNDEN PAYLAŞABİLİRSİNİZ. 





7 yorum :

  1. LüTFEN BiRi BUNA çARE BULSUN KAFAYI YiCEM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben defalarca yeniledim dns değiştirdim girdi

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. deli olacam çözülsün şu artık admin facebook sayfasından DDOS saldırısı diyor nasıl ne zaman çözülür kafayı yedim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar bu tamamen site ile ilgili agarz oyun sitesi yeni değişiklikler yapmış örneğin artık skinler 2000 gol bence böyle daha iyi olmuş agarz bu yeniliklerine devam edeceğe benziyor...:D

      Sil
  3. kardesım facebok ustu hesab gerı alınırsa agarz olan admın beye 100.000 euro bagış yapacagım
    not:hesabımı yanlıslıkla tadım ver gerı alamıyorum onun ıcın oyunu bırakmayı dusunuyyorm ekıbımle BESTOFxCLAN Fizzy34&EKIBI

    YanıtlaSil